- Специалист – административни дейности
Нов български университет обявява конкурс за:
СПЕЦИАЛИСТ – АДМИНИСТРАТИВНИ ДЕЙНОСТИ
ВАШИЯТ ПРОФИЛ:
- Вие сте отговорни и организирани - близките Ви определят като човек, на който може да се разчита;
- Обичате и умеете да общувате с различни хора и да създавате контакти;
- Мотивирани сте да научавате нови неща и да оказвате съдействие и помощ;
- Проявявате търпение и конфиденциалност;
- Притежаватe аналитични и презентационни умения за представяне на синтезирана информация;
- Умеете да работите както индивидуално, така и в екип;
- Завършили сте или сте в процес на завършване на висшето си образование;
- Работите с MS Office (Excel, Word);
- Предимство е:
- владеенето на английски език на работно ниво;
- наличието на предишен административен/организационен опит;
КОИ СМЕ НИЕ И КОИ СА НАШИТЕ ОСНОВНИ ЦЕННОСТИ:
Нов български университет, учреден през 1991 г., е единственото частно учебно заведение, което попада сред десетте висши училища с най-много студенти в България. Днес университетът предлага висококачествено образование в различни области, сред които и богато разнообразие от възможности за обучение в сферата на изкуствата, техниката, архитектурата и технологиите. „Да не се боим от разнообразието!“ е девизът, дълбоко заложен в образователната мисия и политика, изследователската дейност и във всеки един детайл от академичния живот и работната атмосфера. Всяка година над 100 организации стават наши партньори в различни инициативи, като заедно с екипа ни се стремим да променяме заобикалящата среда, бидейки иновативни, различни, интересни, предприемачески, създаващи, виртуални, екологични.
Нашите основни ценности на работното място са:
- Подход, ориентиран към клиента (нашите студенти, колеги и партньори);
- Открито, любезно и подкрепящо отношение, съпроводено с разбиране и съдействие;
- Колегиални отношения, основани на честност, почтеност, уважение и сътрудничество;
ВАШИТЕ БЪДЕЩИ ОТГОВОРНОСТИ:
- Подпомагане ръководителя на звеното в административните дейности и документооборота;
- Съдействие в планирането и организирането на събития, проекти и инициативи, вкл. приемане на заявки, изготвяне на договори, изпращане на покани и подготовка на графици;
- Изготвяне на справки и обобщение на информация;
- Работа с вътрешни информационни системи;
- Поддържане и съхранение на архив;
- Консултиране на студенти, преподаватели и служители по ресорни въпроси;
- Осъществяване на контакти с институции и партньори, вкл. координация на дейности между отделни вътрешни звена и външни институции за подготовка и осъществяване на проекти;
- Въвеждане на информация на електронната страница на звеното, вкл. в социалните мрежи.
КАКВО ПРЕДЛАГАМЕ:
Като потенциален член на нашия екип, ще имате следните възможности и придобивки:
- конкурентно стартово възнаграждение на трудов договор;
- 25+ дни платен отпуск + допълнителни почивни дни за 8-ми декември, 1-ви ноември, Коледни и Новогодишни празници;
- Модерна офис работна среда с безплатен служебен паркинг и открити и закрити места за отдих;
- Входящо обучение и ментор при постъпване;
- Продължаващи периодични вътрешни обучения;
- Подкрепа за професионална квалификация в областта на работа, вкл. с възможност за служебна такса за обучение след изпитателен срок;
- Периодична атестация и месечни/еднократни бонуси;
- Допълнително здравно осигуряване (със самоучастие);
- Карти Multisport и Coolfit (със самоучастие), Спортна база на място и спортни курсове за служители;
- Карта Знание+ (със самоучастие) и безплатен достъп до библиотека, културни мероприятия, вкл. концерти, конференции, семинари и др.;
- Участие в различни проекти, игри, университетски инициативи и събития;
- Морска почивна база.
УСЛОВИЯ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
- Изпратете Ваша актуална автобиография със снимка на имейл b.georgiev@nbu.bg;
- На интервю ще бъдат поканени само одобрените по документи кандидати.
- Възможно е провеждането на предварителен разговор по телефон/skype/zoom.
Е-Услуги